2015. október 7., szerda

2015.10.03. Rókaűzők

Immár harmadik alkalommal tértünk vissza a rókaűzők versenyre. 
Eddig két 3. helyeztet sikerült elhozni.

Idén is hasonló tervekkel érkeztünk igaz teljesen új csapattal. 

Máté, Annamari, Peti, én voltunk csak a korábbi csapatból.
Kaposvár-Pécs 86km, 12szakasz, 12fő.

Minimum 4 lány kel nekünk ezt nem sikerült idén teljesíteni de leadtunk neveket, Volt hogy megvoltunk 12 en csak a lányok lemondták.

Megint egy nehéz fiú szakaszt kaptam 9,3 km Szentbalázsról - Gödrére. Emelkedik

Mivel maratonra készülök amúgy se vagyok túl gyors, de igyekeztem amennyire tudtam, sajnos a térdem a végére megfáradt, így most kissé fájó bal térdel megyek neki a maratonnak.

az időm 40p.32.mp lett ami 4.21. es átlagot jelent. nekem jó. Nem a legjobb, volt már jobb. de most ennyit bírtam.

Az idő jó volt. A sebesség nem volt meg a csapatban. de nem is sportolókkal, hanem dolgozó emberekkel, hobby futókkal érkeztünk. végül 6óra 16. perc alatt teljesítettük a távot. Am idén a 6. helyre volt elég. 3. kategóriában( vegyes) Két csapatot a verseny ideje alatt át soroltak hozzánk, így csúsztunk hátrébb.

Ma Szerda van megyek szigetre, 2 kör, hogy lássam hogy van a térdem, és vasárnap 4. alkalommal. a 30. Spar maratonon megpróbálok mindent kiadni magamból. És terveim szerint ezzel le is zárom az idei szezont. 

Arccal az Angol nyelv szépségei felé fordulok, aztán meglátjuk abból mit hozok ki.
 
SZÁMLÁLÓ 15860 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése