2015. október 20., kedd

Elmaradók

Nekem is vannak elmaradásaim most, viszont ennyit azért nem futottam mint ti és a nagy verseny eredmények is még messze állnak tőlem, de azért a saját kicsi világomban ez is valami..... Rögrön egy 5km-essel kezdek, aminek a története annyi, hogy megpróbáltam 4 hónap után újra labdába rúgni. Egyszer elég is volt, két napos bicegés és egy próba 5km lett a következménye. Utána, mivel a próba jól alakult jött egy 10-es és aztán egy hétig semmi, mert elég elfoglalt voltam és nem voltam annyira elszánt, hogy egy órát szakítsak a futásra sajnos.

Viszont ma, hogy megjött újra az eső, megint lenyomtam a szokásos 10-et és meglepően jól esett és jól is ment! Még magamat is megleptem vele. Jó titeket olvasni, szóval írjatok, ha tudtok :)

SZÁMLÁLÓ 16137 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése