2015. október 14., szerda

2015.10.11. 30. Spar maraton

Idén 4. alakalommal egy hónap kihagyás, és egy hónap felkészüléssel vágtam neki.

Cél nagy bátran 3óra 30 perc volt. előtte heteken szerdánként 5 perces 21km ereket futottam.
Úgy éreztem bírni fogom.

Marosi Patrikkal, egyik UB -én volt csapat társ, álltunk össze neki is 4. maraton, de eddig 4óra körül ért mindig célba. 

Tamarával akartunk együtt futni az iram futókkal, csak sikerült a 4órás iramfutó mögé állni a rajtban, így sose értük utal a 3.30.ast.

Mind a kettőnkön óra volt. így néztük kmerneként, hol járunk. 

Jó hangulatban telet a futás, kicsit új volt az útvonal. Beszélgettünk. A félmaraton nagyon jól sikerült. 1.44.04. 

21 nél életemben először vettem( nem a frissítőn), és ittam egy magnéziumot. 

Aztán 25 él kezdtem érezni, hogy már annyira nem jó, de az igazi fal 32 nél jött. Patriknak mondtam, hogy menjen nyugodtan innen már beérek. Ott is hagyott, illetve kb 10-20 méterre ment előttem és a frissítőknél próbálta felpörgetni, hogy menjek vele.

Aztán 35 után már nagyobb előnye volt. A Nyugati felüljáró után nem láttam, De a Lehel úton egyszer csak ott volt előttem. Pont a 39 km es táblánál értem utol és mondtam, hogy menjünk gyerünk, de mondta, hogy görcsöl és nem tud.

Ezért mentem tovább. szépen húzattam magam egy palival, akinek mind a két keze tele volt. egyikben ISO, másikban porok, gélek, és nyomta magába.

Láttam, hogy a 30 nem lesz meg, de marad célnak, hogy 40 en belül legyen. 

Ligetben még kis tekergés, de nem mertem elindulni 41 nél se, mert féltem a görcstől, térdemtől. 

Így maradt a végső 150 méter szűk 100 a sprinter. Láttam az órát ahogy 3ó44p37, 38, 39, számolt, és pontosan 59 kor mentem át a kapu alatt. 

Mivel 4p25mp kor mentünk át a rajt kapu alatt így nem lett meg a 3ó40p. alatti idő.

A célban kihánytam a magnéziumot. Csak azt :)

Nagyon hideg volt megállás után. Próbáltam nyújtani, de nagyon fáztam, ezért inkább átöltöztem, haza sétáltunk Kodály köröndre. És vettem egy forró fürdőt. 

Kicsit érzelem mentes volt az egész,vagy nem tudom. Jövőre is akarok maratont futni, de nem feltétlen a Spart. Áron??? októberen mikor, hol futunk Európában?

A mai szerdai futóedzés kimarad mert szakad az eső.
 
SZÁMLÁLÓ 16096 km
 

2 megjegyzés: