2015. október 26., hétfő

Slut-run

Örülök, hogy végre beindult itt az élet...így remélem én is fenn tudom tartani a lelkesedés. Tegnap például Women's Mini Maraton volt Limerickben és Kata futott rajta....de ennek semmi köze a címhez. Arról majd később.
Szóval Kata nagyon jót ment. Reggel kigurultunk bringával az egyetemre és annyira nem is volt rossz idő. Nem volt eső és olyan 14 fok volt. Ahogy tudtam végig követtem biciklivel a mezőnyt és fel voltam szerelkezve csokival, vízzel, bannánnal,  mert mostanában nem nagyon edzett és nagyon félt, hogy nem fog menni a dolog, de végülrám nem is volt szüksége és simán bejött 1:00:15 mp-el. Utána este Octoberfest volt Limerickben, ami annyiból állt, hogy Paulanert csapoltak még a kocsmáknál is drágábban és angol/ír rézfúvósok német sramlizenét nyomattak egy nagy sátorban. Közben megtudtam, hogy ahol a futás volt, azt a részt hívják a helyieknek slut-runnak, mert a legenda szerint akármikor mész oda (éjjel-nappal) futó csajokkal lehet ott találkozni. Ma ezt részben be is bizonyítottam.
Amúgy ma National Holiday van itt. Elég nagy eső volt egész délután és amikor egy 10 percre elállt, neki is indultam. 15 fok, félhomály és nálunk azért nincs minden kivilágitva. Nem voltam gyors, de jól esett. Kicsit szitált is végig és csak egy helyen fröcskölt le egy VW Lupó, az úton meg találkoztam egy gyalogló csajjal, szóval a legenda igaz. (Itt amúgy ezt sokan nyomják. Nem futnak, csak sétálnak futócuccban). Jön a tél, de jó lenne kicsit ráerősíteni erre a kocogásra.... Oda vissza így ma 14km lett. 



SZÁMLÁLÓ 16181 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése