2015. október 11., vasárnap

Å-stadsloppet 2015

Néhány szó a versenyről:
Már nagyon hiányzott egy verseny. Volt, amiről le kellett mondanom, volt aminek az időpontja nem volt megfelelő. Most viszont nem tudtam tovább várni. Gondoltam lesz, ami lesz benevezek.
  A felkészülés nem volt egyszerü. Sokszor úgy kellett összelopkodni a futásra szánható időt: a gyerek edzése alatt, ebédszünetben, munkába menet stb. Szóval nem volt minden ideális. Nem is vagyok csúcsformában. Igazából meg is lepett, hogy 2 óra alá tudtam szorítani az időmet. Úgy mentem, hogy csak körbemegyek élvezem a versenyt és megyek haza. Nem így lett.
  Szerényen hátulról indultam és viszonylag ésszel kezdtem. Nagyon jól mentek az első kilométerek és alig tudtam visszafogni magam. Nagyon meg akartam indulni. Fokozatosan gyorsultam és az első fele után reménykedni kezdtem, hogy ez meg lesz két órán belül. 12-nél értem utól a 2 órás iramfutót és elmentem mellette. Itt kb. 4 km-en keresztül elhittem, hogy akár még 55 alá is beférek, ha bírom a tempót. Nem bírtam. 16 után lassultam egy kicsit. Gondoltam pihenek 2 km-t és utána rákapcsolok. 18-nál viszont csak csavargattam a "tartalék energia" gombot, mégsem történt semmi. Meg-meg lódultam, de nem bírtam tartani a tempót. A robotpilóta vitt a cél felé. Egy kis hajrára maradt még erő, de aztán elpróbáltam Áron nagyjelenetét. Csak silány mása volt a mester előadásának. 1:57:57 lett a vége. Igazából, mégis elégedett vagyok. Tegnap, ennél jobbat nem tudtam volna futni.

SZÁMLÁLÓ 16054 km

1 megjegyzés:

  1. Ez igen! Nagyszerű versenyzés! Úgy hangzik, mint ami lendületet adhat a téli kilométergyűjtéshez! :) Kép nincs?

    VálaszTörlés