2018. március 25., vasárnap

A legfontosabb

A maratoni futás egyik hátránya, hogy edzeni kell. Hosszúakat is. Egész jól megy mostanában, de azok az átkozott harmincasok...
Óvatosan és koncentráltan mentem végig. Húsz év futás még arra is megtanított, hogy nem kell ráparázni arra, milyen lassan megy (nagyon), végül is nem ma akartam gyorsan futni, hanem majd 22-én. 4 hét van a versenyig, be kellett húzni a 33-at.
Nem hajtottam szét magam, türelmesen róttam a kilométereket sok szinttel. A sarat most szerencsére nem kilométerekben, hanem száz méterekben kellett mérni (ebbe természetesen beletartozott az utolsó emelkedő, 29-nél).
Kedvenc időjárásom (3-5 fok, felhős) nem vonzotta a családokat, így nyugalomban futhattam végig egy szál merinóban és a vékony gatyámban. Minden jó volt.

SZÁMLÁLÓ 21656km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése