2018. március 15., csütörtök

öt meg öt az VÍZ

A tegnapi szigetes lendületes ötösöm után a víz elmaradt, mert egy nő az öltözőben egyszerűen fel akart szedni. Eleinte, mikor mondta, hogy figyelte milyen jól futottam, és hogy mennyire szuper vagyok, büszke voltam, de hamar kiderült, hogy miről van szó, szóval nem zuhanyoztam, csak izzadtan kiszaladtam Palihoz, és hazajöttünk. Azért az hízelgő, hogy így házasságon innen is tapasztal ilyet az ember, de azért kurvára zavarba jöttem. Amúgy tényleg jól tempóztam, és élveztem is. A mai ötösömet már itthon az erdőben nyomtam, és végig ömlött az eső, szóval duplÁZTAM. Ez is lendületes volt, és úgy érzem, most ez a sok kis tempós rövid futás jót tesz nekem.

SZÁMLÁLÓ 21489km

1 megjegyzés:

  1. Két nap két futás és jó tempóval az sosem árt. A lényeg, hogy menjenek a km-ek a lábadba.

    VálaszTörlés