2018. március 3., szombat

Van, aki havasan szereti

Durva hetet zártam, új meló... nem mentem el futni. Ma viszont nem volt annyira vészesen hideg, de jól beöltöztem, és nyomtam egy lassú 10-est a hóban, régi kedvenc nyálas zenéimet hallgatva. Mármint csak a csütörtöki Napalm Death koncerthez képest nyálas... :) Nagyon jó hóban futni, most először nem néztem a GPS órám minden km-nél, csak nyomtam, olyan tempóban, ahogy jól esett. Remélem, ez a fajta edzés is ér valamit, nem csak a meghalós-szenvedős, mert ilyenre szívesen merészkedek ki, még hidegben is. :)

Hajrá mindenkinek! Nagyon örülök a visszatéréseknek, úgy hallottam, András is nyomja, csak még nem könyvelte, de fogja, szóval mindenkinek respekt, aki munka és egyéb szarok mellett kiteszi a lábát!

SZÁMLÁLÓ 21329km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése