2018. március 12., hétfő

Konyvellés

Látom kapott rendesen akkor az új cipő.  Meg amúgy tényleg le a kalappal a rengeteg edzés miatt.  A jutalom, hogy vigyorogva bírtad a 28-at.
Zsófika, szerintem nincs baj a jóleső edzésekkel sem.  Vigyázni kell, hogy ne lazázzad el nagyon a dolgot, de egy lassabb edzés is sokkal több, mint egy nem edzése.  Ráadásul abban is sokat segít, hogy ha nem hajtod szanaszéjjel magad, akkor a következő edzésen viszont annál inkább megteheted :)

Én 4-gyel vagyok adós.  18-12-21-21.
A mai ráadásul terepen volt.  Hegynek nem nevezném, de szép erdő volt.  Most én sem annyira örültem a futók/sétálók/kutyások táborának, de mivel a "beast from the east" után itt is 9-11 fokok vannak napközben, nagyon kellemes kis futás volt.  Aztán 14km körül kezdett sötétedni és csak én maradtam az erdőben, miközben szállt le a sötétség.... a kedvencem :)

Lassan 1 hónap maradt a maratonig és nem vagyok még kész. 1:40-en belül értem ma be*, ami jó jel, viszont 21 fölött azért meredeken esik a sebességem.  Erre kell még rágyúrni.

SZÁMLÁLÓ 21459km


*a táv inkább 21 alatt volt 1-200m-el és az időt is csak a kocsi óráján láttam úgy kb. szóval ez nem hivatalos eredmény, de közelítésnek jó.

1 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szép és ígéretes teljesítmény. Arra hadd hívjam fel a figyelmed, hogy a maratonig ugyan még egy hónap van hátra, de a felkészülésből 2 héttel kevesebb. Akkor már nem érdemes fickándozni... Jó lenne még 2 30-as, de csak kocogva. Szurkolok!

    VálaszTörlés