2019. január 26., szombat

Giccs

Frissen behavazott néma svéd táj, pompás mező, fenyőerdők, a mezőn túl kastély. A mezőn ötfős szarvascsorda vág keresztül, elöl a nagy agancsos, mögötte a hárem.
A tegnapi újabb kudarcos kimozdulás és kisebb idegösszeomlás után (támadtak az ingerek) nem sok épkézláb gondolatom volt, futottam a kétségbeesés elől. A mozgás viszont nem ment rosszul, 2 és fél órás munkával komoly esélyt szereztem arra, hogy ép ésszel átvészeljem a mai napot. Úgy éreztem, hogy gyorsabb vagyok, de a 6-7 cm friss hó mint tudjuk nem az a talaj ami a legjobban kedvez a rekordoknak. A pulzusszámon elkettyentem egy kicsit, de amikor megnéztem a grafikont, látszott, hogy két hosszú szakaszon az órám egyszerűen rosszul mért, a többi adatból látszik egy kellemes 140 körüli érték, ami összhangban van a szubjektív érzetemmel.

25.6 km 2.33

SZÁMLÁLÓ 24095 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése