2019. január 16., szerda

Semmi hozonges

Ejjel izgalmas lehules, ma nem kevesbe izgalmas melegedes borzolta a kedelyemet. Nem csoda, hogy nem is voltam ma olyan fickos. Ugyanazt a tempot nyomtam, de nem volt se konnyed, se elvezetes, es csunya magas pulzussal sikerult csak az, ami ket napja futyoreszve.
A -8 fokot is komolyabban vettem, az idei telen eloszor ket gatya es felul 3 reteg mellett dontottem, kellett is. Nem panaszkodom, eddig igazan elkenyeztetett az idojaras; igy hidegben pedig nagyobb a kihivas, de nagyobb a sikerelmeny is utana. A komforterzet az nem nagyobb.
De ami a lenyeg: a "varosi" palyan eloszor jottek drukkolni az ozek. Eloszor egy motoszkalt ugy 30 meterre tolem a mezo szelen, aztan a kovetkezo az ut kozepen vart es nezett. Kicsit meg is ijedtem, hogy mit csinalok, ha ehes, vagy nem akar odebb menni, de kegyeskedett az ut szelere cammogni, es ott legeleszni tolem 4 meterre a haverja mellett. Ilyen higgadt ozet en meg eletemben nem lattam. Semmi idegbaj, semmi hozonges, ezek nyugodt, sved ozek.
A 9. km-en egy lo utan loholtam, de nem sikerult utolernem, raadasul oda is szart elem. Meg kell mondanom, az ozek sokkal jobb arcoknak tuntek.
A karmok most mar allando kellekek lettek, eszre sem veszem oket, csak ha neha szoggel rugom bokan sajat magam.

11.7 km 1.06

SZÁMLÁLÓ 24026 km


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése