2019. január 20., vasárnap

Karman

A címben említett szuperhős azért szerepel olyan ritkán a képregényekben, mert egyetlen szuper képessége, hogy jégen is el tudja járni a kánkánt.
Pár napja sajnos léptem egy lépést hátrafelé: nem tudom, mi történt, próbálom a lehűlésre és a hidegfrontra fogni, de tény, hogy kissé nehezebben viselem megint az ingereket. A mai futástól konkrétan rettegtem; kövezzetek meg, de semmi kedvet nem éreztem a -6 fokban a 24 km gleccserfutáshoz nem 100-as térddel, magamba csavarodott rosszkedvvel. Egy cseppet sem motivált a Kaland, csak Feladat jutott mára. Ahhoz képest derekas futás volt, odatettem magam, de nagyon nehezemre esett. Magas pulzus, de vállalható tempó.
A veszteséglistán csak több heti akaraterő elhasználása szerepel, valamint egészen megmagyarázhatatlan módon valahol elhagytam a fél karmomat a bal lábamról. Mikor észrevettem, már nem látszott, és nem volt erőm visszamenni érte. Most vehetek újat.

24.8 km 2.25

SZÁMLÁLÓ 24048 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése