2019. január 22., kedd

Uj karom jol sopor

Mivel a multkori edzesert a fel karmom is odaadtam volna (sot, oda is adtam), a tegnap este utolso percben a gyogyszertarban (!) beszerzett uj karmokkal felszerelkezve vagtam neki a mai tavnak.
Nem gondoltam volna, hogy ilyen remek lesz, most ez az a futas volt, amikor egy rossz lelkiallapoton egy jo fizikai elmeny lendit. Descartes pedig pukkadjon meg. Szerencse, hogy a vasarnapi nyogvenyeles utan most nem kellett nagy akaratero tartalekokat hasznalnom, konnyeden is haladtam, semmi durvulat. 5.35-os ezrek 142-es pulzussal, ez most tokeletes.
Megallapitottam, hogy - bar evtizedekig mast tanitottam - a 0 es a -6 fok kozott legalabb 10 fok kulonbseg van, a mai tavaszi ido volt a hetvegehez kepest. Szeretnem azt hinni, hogy a terdem is javulgat, ma alig zavart. Dupla gatyat vettem a kedveert, mert fennall a lehetoseg, hogy a hideget nem szereti.

11.7 km 1.05

SZÁMLÁLÓ 24059 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése