2019. augusztus 17., szombat

A legabszurdabb

Mit tegyünk, ha annyi energiánk sincs, hogy felkeljünk? Fussunk maratont!
Uppsala volt a helyszín, illetve attól nem messze kint a zöldben. Hogy ne legyen olyan egyszerű, a pálya helyenként terepfutóversenybe ment át a szokásos gyökerekkel és kövekkel, és máshol sem volt éppen könnyű.
Annyi tellett tőlem, hogy végigtotyogtam, ha bármi egyébbel próbálkoztam, lecsapott volna a rosszullét. Végig alacsonyan kellett tartanom a pulzust, különben ajjaj. Az így kialakult célidőt megtartom magamnak.
Nem bántam meg, nem ért meglepetésként, hogy nem megy a mozgás, erre számítottam. Ennél rosszabb állapotban még nem futottam ezt a távot, mások se sokan, mindenki bekaphatja.

SZÁMLÁLÓ 26159 km

1 megjegyzés:

  1. Ezek szerint, Csubinak rengeteg tartalék energiája volt, ha egy maratonra is telt belőle. 😉
    Gratulálok!

    VálaszTörlés