2019. augusztus 7., szerda

APRÓKÁK



Hát ja, visszatértem. Az elmúlt egy év kb tucatnyi visszatérési kísérleteit nem könyveltem, említésre sem méltóak. De most úgy érzem, valami elindult. Aprócskákkal, de nyomom. Múlt héten megpróbáltam annyiszor elmenni, amennyiszer csak tudtam, ha nagyon rövidre, akkor is. 6+5+4+3+3+4 = A héten 25 km-t sikerült bezsebelnem. Nem egy nagy szám, de arra jó volt, hogy vasárnap egy 10-est tudtam futni, elég zúzós terepen, fel-le, fel-le, és 7-ig tempóztam is, amit már rég nem. És akkor most két napig agonizáltam sajnos, de ma végül elmentem, hogy futok egy könnyedet, és egy könnyed 10-es lett megint, a durva terepen, és meg sem éreztem. Nem volt gyors, inkább olyan jóleső, nézelődős, ritmustartós. Szóval el is könyvelem az egészet. :)

Azt hiszem, ez a visszatérés most úgy kellett, mint egy falat kenyér.
És én is láttam nyulat is és szarvast is. :)

Itt a köröm, a sárga pöttyön lakunk. :)




SZÁMLÁLÓ 26015 km

1 megjegyzés: