2019. augusztus 22., csütörtök

Elmúlt a hiányérzetem

Nem volt egy frenetikus futás, de valahogy kevésbé éreztem magam gyámoltalannak, nagyon szeretném hinni, hogy a gyógyszer emelésnek köszönhetően. A hosszabb kört választottam, kellenek a kilométerek és a bárányok. Igazából 9-ig egész jól éreztem magam, ekkor értem be a két se kép se hang nénit élénk beszélgetésbe merülve. Nos beszéd közben még azok se nagyon érzékelik a külvilágot, akik úgy egyébként tudatában vannak a létezésének, jó lett volna tehát, ha inkább a két hülye kutyájukra koncentráltak volna. Az egyiket még ki tudtam kerülni úgy, hogy lementem az útról, de a másik nekem is esett. El is baszta a végét rendesen. Több mint egy évet vártam erre az alkalomra, most már végre nincs hiányérzetem.

SZÁMLÁLÓ 26208 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése