2019. augusztus 13., kedd

No reSTING


Every breath I take, Every move I make, Every bond I break, Every step I take, I'll be fuckin' through

Kis változtatással ugyan, de Sting ma betalált. Úgy tűnik, a minden második nap működik nekem. A szerdai összegzés óta voltam kint pénteken egy csapatós 4km-en, vasárnap az Urban Trail-en Palitól lemaradva ugyan, de büszkén nyomtam a 8,7-es távot, (10-et ígértek, de az én órám 8,7-et mért), ma pedig direkt kicsit ráhúzva, hogy kerekíthessek a bejegyzésben, hegyre felfele toltam a 4,5-et. Nekem ez a feltolom, lekocogok, újra feltolom, megint lekocogok típusú kardio edzés bejön. A súlyom is elkezdett lefele kocogni, ez csodálatos érzés. Szóval válámi ván. Persze, minden lélegzettel, minden mozdulattal, minden eleresztéssel, minden lépéssel az életemért küzdök (hogy a másik nagy költőt, Palit idézzem). A motivációs csapat ma nem volt valami nagy szám, se szarvas, se nyuszi, csak egy izgága kis mókus integetett az út széléről. Annak viszont felettébb örülök, hogy én még mindig kurva jól motiválok, és rá tudtam venni Palit egy körre ma! Hajrá Bébi!


SZÁMLÁLÓ 26090 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése