2019. augusztus 25., vasárnap

Tusensköna x 0,1 = Százszorszép

A verseny óta nem voltam nagyon jól, de azért kedden elmentem este egy tempós 4-esre a hegyecskémre, aztán hét közben már többre nem volt erőm. Hétvégén viszont szombaton és vasárnap is nekiindultam, és mindkét nap egy-egy lendületes 8-as sikeredett. Mondjuk szombaton szenvedtem, mint állat. Visszatérve a címre, most tartok 82 km-nél augusztusban, és még van egy hét. A cél a 100 km. Tudom, majmolom a férjem, de asszem örül neki. Teljesítményem az övé fele (de én vagyok az ő jobbik fele) :) Kilométereket futni százszor szép. Persze a svédek szerint ezerszer. Ott még nem tartok. Pali viszont ezen az alapon (is) nagyon svéd már. A lova pedig biztosan az általam hazafele látott macskától leste a mutatványt. (Lásd a képen alább) Azt tervezem a hétre, hogy nem egy nagyot futok, hanem sokszor elmegyek egy rövidre. Mondjuk a hosszabb futásaim olyan csodálatos helyeken visznek, ami miatt a meredekebb emelkedők sem zavarnak. (Lásd a képen alább) Meglátjuk. Most könyvelek.





SZÁMLÁLÓ 26269 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése