2009. augusztus 18., kedd

Edzés után traumatológia...

...de csak kísérőként...
Szóval nekivágtam a kánikulának fél10 körül, 5 nap Sziget és egy nap posztfesztivális depresszió után. Sokat nem vártam magamtól, de végül is nem volt vészes. Azt nem mondom, hogy zúztam, de azért vállalható tempóban, egy kicsit lassabban a szokásosnál, abszolváltam a távot. Közben kipróbáltam egy kis módosítást, amitől hosszabb nem nagyon lett a köröm, viszont még egyszer tudtam frissíteni, és ez ma fontos szempont volt a durvább emelkedő ellenére.
Az edzés nagyobb részében szerencsére felhős volt, nem tudom mit csináltam volna a tűző napon. Újabb 24 mehet a közösbe; Sven bocs, hogy ennyi ideig egyedül hagytalak a számláló terhével... Amit írtál a legutóbbi edzésedről, az mindenesetre ígéretes; jó lesz ez a rápihenés. Szurkolunk majd nagyon!

SZÁMLÁLÓ 1686 km, Buda visszavívása.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése