2009. augusztus 26., szerda

Hudenagyon....

...kellett ez! Sven, semmi baj nincs az időddel, a tervezett időt simán hoztad, ami azért ha nem is egyéni csúcs, de egyéni pályacsúcs :) és 500 félmaratonistából 148-adik lettél??? Gratulálunk!
Én viszont futni voltam! Pár napja egy perverz gondolat piszkálja az agyam, miszerint igenis el kell menni egy rövidebb futásra. Folyton közbejött ez-az, vagy csak a lustaságom, de nem is gondoltam, hogy ilyen jól fog esni. Mert igen, jó volt. Nem is feltétlen a tempó...amiről csak annyit, hogy délután 1kor indultam és szinte meg sem izzadtam 30 fokban. Persze a táv sem volt méltó egy futóhoz, úgyhogy inkább csak "futogatónak" néztem ki...vagy még annak sem. új stílusom van, olyan 2-300 méterenként mintha lecseleznék pár debreceni "futbalistát", csinálok pár furi mozdulatot, ezzel kicselezve a térdemre nehezedő monoton zötykölődést :) tudom viccesen hangzik, de tényleg jó volt... így a borzasztó 3 km-es távnak csak a leg-leg végére kezdtem érezni a húzódást a térdemben. Pénteken megyek vissza dokihoz.
Addig meg mutatok nektek még valami szépet. Ők ketten még mostanában a nagy ellenfeleim. Szeptember 10-éig zavarnak már csak ...öö..."vizet" a számban :)












hát így a SZÁMLÁLÓ: 1721 km.
(bocs a minőségért, de csak így látszik a RTG)

na és még valami :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése