2009. augusztus 14., péntek

A kevesebb több

Megint jó döntésnek bizonyult, hogy csak két rövidet futottam a héten. Még a hét elején is fáradtnak éreztem magam és komolyan kezdtem aggódni a verseny miatt. De az is lehet, hogy csak az iskolakezdés és az új terhelés miatt éreztem ezt. A a lassan két hete tartó tötyörésző/vánszorgó futások után ma kirobbanó formában éreztem magam. Tudom, nem szerencsés a verseny előtt nagyon pörgetni, de nem esett különösebben nehezemre, ezért úgy éreztem, talán nem lesz belőle gond. Mindenesetre új körrekord született, ami több, mint fél percet javult.
SZÁMLÁLÓ 1662 km
Időközben megérkezett a visszaigazolás is. Halvmaraton motion, män Nem nagyon kapkodták el, mint általában semmit sem. Ha az ember annyira le tud lassulni, mint ők, akkor tulajdonképpen nagyon kényelmes a rendszer. Online kitöltöd a nevezési lapot, elutalod a pénzt (online), idővel pedig postán megkapod a lapot, amivel a rajtszámot fel tudod venni. Ezzel az erővel igazán elküldhették volna a rajtszámot is. Csak, hogy elégedetlenkedjek is egy kicsit.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése