2009. augusztus 2., vasárnap

no running

DrF mondta, hogy ha nem aszfalt futásra vágyom, akkor nyugodtan kimehetek hozzájuk is, de végül ma úgy döntöttem, lehet nem utazom annyit egy pár km-es kocogásért, de ha kicsit javulok, szerintem még élni fogok ezzel a lehetőséggel is :). Mindenesetre elmentem ma a Duna-partra és ott kezdtem el lassan futkározni. Olyan 2-3 km-t terveztem, de persze csak fájdalom határig szabad menjek. A tegnapi sok séta Daviddal, vagy nemtudom mi volt az oka, de pár 100 méter utána a jobb térdem már kicsit jelzett, szóval 1 km-t adtam magamnak, utána megálltam és szép lassan (azt már betonon) hazasétáltam. Mire hazaértem elmúlt a jobbtérd fájás is, szóval szerintem most épp eltaláltam a kellő távot. Ha ezt 21x lefutom, akkor megvan a félmaraton :) A bal térd derekasan egyáltalán nem fáj... majd azon ugrálok tovább.
Cserébe elmondom miket írt fel a doktorbácsi, amiket most 1-2 hónapig valószínüleg szedeni is fogok...
Condrosulf kapszula, ami izületek mozgathatóságára való gyógyszer.
A másikban annyira nem vagyok biztos, hogy kúraszerüen, mindennap kéne-e szedni... mert általában minimális gyógyszert szedek de a bácsi szerint mindennap 1 kell ebből is. Ennek a neve MeloxEp és ez inkább gyulladáscsökkentő, ha jól tudom... de az orvosláshoz sem értek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése