2009. augusztus 2., vasárnap

New Morning

Az idei legnehezebb elindulást követően sikerült azért begyűjteni a 24-et. Nem volt könnyű: kb. a féltávig nem álltam össze, szenvedős volt, rossz gondolatokkal az egyre fülledtebb időben. Lehet, hogy emiatt is gyorsítottam bele egy kicsit a második felébe, és szerencsére az edzettségem megengedte ezt a tempót. 12-től már egész jó volt, jól esett. Már csak a futásra meg a légzésre figyeltem, beindult a mozgás, felébredtem. Összességében nem volt rossz, átlagos, 2.10 körüli idővel. De ezeket a korai indulásokat nem csípem.
Most látom, hogy már most 27 fok fölött van a meleg. Ezért nem tudok én aludni! Ilyenkor már jó túl lenni rajta, és még csak reggel van. Ilyenkor a káni Kula Bácsit is jobban szoktam bírni.
Fogadjátok szeretettel a kilométereimet, átállítom a

SZÁMLÁLÓt 1558 km-re.

aneron, nagyon várjuk újra a kilométereidet! De ne legyen túl sok egyszerre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése