2013. június 16., vasárnap

2013.06.16.Kopaszi

Este nővérem koncertjén voltam, de FB-on leveleztem egy lánnyal ezért koncert után megnéztem, mit írt, Erre látom, hogy a Luca (Balász) kérdezi, hogy nincs-e kedvem futni. 8ra haza értem, 8.20 kor találkoztunk a Kopaszi gáton. Szegény Luca ki sprintelt, mert késésben volt. Nem szoktam meg , hogy a nők futnak utánam, hozzám.

Elég sokan voltak kint, de elfutottunk a végig, meg vissza aztán  a másik ágon és vissza, aztán a kolihoz, és én egyedül vissza. 

Luca jobban bírta a tempót, mint Heni, pedig beszélgettünk, is Áron belém verte ezt  futás közben beszélgessünk, és amúgy 4.30.-as ezreket megyünk :)

Szóval kicsit szenvedett, de én úgy vagyok vele, hogy a futásban az a jó, ha az ember feszegeti kicsit a határait. 

Végül össze jött egy 6,6km, 33perc alatt. De jó volt, hogy hívott, jó volt futni.

Ja és a Nike szerint elértem a 150km-ert 29 futással. Mind ez Május 1. óta. Lehet motivált leszek, és Júli 1-re elérem a 200-at. van rá  14 napom. Ergo napi 4km ami sima liba. mert heti 15 meg van kicsit még rá kell pakolni. Áron?



SZÁMLÁLÓ: 9568 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése