2013. június 5., szerda

+7

Na, nem hittem volna, hogy a Blaháról én érek haza először, de Dávid még gondolom tömi a hasát (sikerült szóval tartanom eddig), Dömének meg jobb dolga akadt, így hátha én vihetem el a következő kerek számot :)

Ilyen Ultrabalaton After futás lett volna a szigeten, de a víz kicsit másképp gondolta a NIKE szervezés meg megfutamodott, így le lett mondva az esemény. A csapatok helyette sörözést szerveztek. "Micsoda sport" címen. Mi meg nem hagytuk magunkat!
Döméhez szerveztük a találkozót, mert az mégis központi és jó hely, meg oda aztán jöhet boldog-boldogtalan az össze eddigi UB-s csapatból, nem zavar senkit. Végül persze nem így lett. Döme, a házigazda volt jelen, Dávid a nagy visszatérő és a tavalyi csapat egyik gyöngyszeme, Fifi, aki viszont nem futott.... meg persze én. Na ennyit erről. Mindenkinek csak a szája nagy, de ha futásról van szó.....

Baross utca, Népliget, egy kör, majd vissza Baross utca. Ez volt a terv és a megvalósításával éppen 7 km-t futottunk. Közösen mentünk, beszélgettünk, szóval az 5:30-as ezrek nekem elég light-os tempó volt. De így a nagy verseny után azért jólesett. Utána két sör és máris túl bonyolultnak látja az ember az életet. Mindig csak a problémák, mindig csak a nehézségek..... ez van srácok.

Mindenesetre enyém a drágaságom:
SZÁMLÁLÓ: 9500 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése