2013. június 4., kedd

UB 2013

Kicsit nyűgös vagyok így futás után, de valószínűleg nem csak ez az oka.


Igazából Áron mindent leírt, és szép képekkel illusztrálta is.Amit leírt mind igaz.

Saját szakaszaimról tudok mesélni. Amik nekem inkább rövidebbek, mint hosszabbak lettek a band szerint.

3 szakaszom volt.

Első:3,7km 17,54 Jól esett nagyon minden rendben volt leszámítva, hogy egy kis játékos kutya kergetett egy ideig és nem tudtam, hogy utol is akar-e érni, vagy csak élvezi a tempóm. Aztán elmaradt. 

Második:11,3 km55,44 alatt. nem a legjobb. de 7körül beszorult mind a két oldalam, így kevesebb levegővel kellett gazdálkodnom, és nem volt annyi ember, akit előzzek, ami hajt ugyebár előre. Kicsit uncsi is volt talán a szakasz. 

Harmadik: 4,1km 18.26 alatt. Este 11kor. Próbáltam a maxot menni, de sajnos megint szorult a levegő, valami nem volt jó. de tudtam, hogy ha a végén hányok is mennem kell, Ez lett belőle.

Beértünk és vége lett, valahogy olyan kicsit semmilyen volt nekem. Annak nagyon örülök, hogy megint nyertünk,de igazából ezért mentem. Az idei csapat valahogy nem volt annyira egy húron, Alxea, Áron én hármas próbáltuk a maximumot kihozni, de valahogy fáradt volt a társaság.

Megígérték, hogy megpróbálnak jövőre is elvinni minket, mert mi vagyunk a két legmegbízhatobb emberek.

Legyen így.

 


SZÁMLÁLÓ: 9493 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése