2013. június 17., hétfő

Majdnem vak

A népliget nekem is megvolt. 
SZÁMLÁLÓ: 9584 km

Ma meg voltam gatyát venni és miután találtam is egy jót, gyorsan ki is próbáltam. Elég furcsa egy darab. A belsejében egy ilyen tapadós belsőrész van és ezen van rajta a külsője...elsőre furcsa volt felvenni, de futás közben kényelmes volt. Ja és könnyű!
Este pontban 9-kor indultam útnak, hátha nem lesz már 35 fok. Gondoltam még világosban túljutok az erdőn és akkor levele már műúton jövök, így nem vittem lámpát, ami így utólag egy kicsit rossz döntés volt, mert ugye a fák alatt hamarabb sötét lesz, mint a nyílt terepen, de hát mindegy. Túléltem.
Mondjuk az első 300 méter után majdnem elütött egy autó, majd mikor utánam kiabált, hogy "ez nem futópálya" elmeséltem neki, hogy miért is nekem volt elsőbbségem és hogy igazán utánanézhetne a KRESZ szabályoknak. A cérna viszont akkor szakadt el nálam, amikor kijelentette, hogy csak akkor van elsőbbségem, ha ő megadja... azt hiszem egy hétre kikáromkodtam magam, szoros kontextusban az illető úriember értelmi képességeivel és viselkedésmódjával. Mindegy. 
Amúgy nem voltam túl jó formában, vagy legalábbis nem akartam magamat fölöslegesen széthajtani és így felfele nem siettem, ráadásul az aszfaltot preferáltam, amikor már sötétebb volt és az útvonalon is módosítottam, így kicsit több szint is volt benne. Lefele sűrűbben jöttek az autók, így a fák közép vonultam, így a sötét miatt lefele sem futottam túl gyorsan. Picivel több, mint bruttó 1 óra alatt lett meg a 12,2 km.
SZÁMLÁLÓ: 9596 km

Csináltam nektek egy képet, de azt hiszem a telefonom kamerája nem adja vissza teljesen a dolgot. Meg amúgy elég sok futóval találkoztam (a sziget még mindig zárva), persze mind lámpa nélkül volt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése