2013. június 27., csütörtök

MSz

Én kicsit most rendhagyóra vettem a figurát és így futva mentem ki, ezzel is csökkentve az esélyt, hogy (megint) az izmaim mellett a májamat is leterheljem ezen az estén. A dolog valahogy úgy volt, hogy Fifi már vagy jó 10 perce futott, mire mi egyáltalán eldöntöttük, hogy indulni kéne, így Dömének szinte esélye sem volt utolérni, de segítségünkre sietett a véletlen, hogy Fifi egy ismerősével lenyomott még egy kis-kört valahol, így a végére beértük.
Nem voltam könnyű helyzetben. Döme amúgy is egész jól fut, de tudtam, hogy ha üldözöttnek érzi magát, akkor nehéz lesz utolérni. Amúgy nem sokkal indultam után...egy gyors pisi volt, amit nem volt képes megvárni, így kevesebb mint 1 perc lehetett köztünk, de gondoljunk csak bele: az km-enként több mint 10 mp-es különbséget jelent egy körön! Mindegy, megpróbáltam és a fordulónál láttam már, hogy valaki fut elől, aki hasonlít a Dömére, így nem adtam fel. 4500-nál értem be, de onnan már azért nem esett jól.
Befutónál derült ki, hogy 21:05-öt ment, ami 3:57-es ezreket jelent neki. SZÉP!


Ezek itt mind lányok!

Amúgy Szilvike az UB-s csapattársunk volt, ami most sztárvendégként volt a szigeten és mivel éppenséggel nem volt egy túl meleg idő, a megszokottnál kevesebben aerobikoztak vele, így jött az ötlet, hogy nézzük meg mit bírunk. Ezt is ki kell próbálni egyszer...és megvolt! :)

Utána persze még hazafutottam:
SZÁMLÁLÓ: 9637 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése