2013. június 27., csütörtök

2013.06.26. Sziget

Szokásos Sziget futás Nike-val.

Puszi-puszi az ismerősökkel öltözés, aztán Fifi unszolása, hogy fussunk együtt. aztán ő elindult, én utána Áron meg utánam. Jó volt így futni, mint múltkor Dáviddal, az ember számolgat vajon mikor éri, érik utol?

Fifiről sejtettem, hogy nem fut olyan jót mint én vagy Áron ezért befogható, de Áron tudtam, hogy utolér, kérdés mikor? Ezért mindent megtettem, hogy ez minél később legyen. Végül ha jól emlékszem, de javíts ki, akkor a Hajósnak a szélénél hallottam meg a kulcs csörgését, ami gyors, és közeledő ritmusban jött mögöttem. Tudtam, hogy csak az Áron lehet, bármennyire is már szarul voltam, húztam, maga. aztán persze, beért. Mivel tudtam, hogy (gondolom) jobban ki volt mint én, nem lassítottam, próbáltam gyorsítani, hagy edze magát. Persze volt benne még erő szóval jött velem, végül a MAC szélénél utol értük Fifit is. Próbáltam törni az utat, de már eléggé ki voltam, szóval a végén inkább bekocogtam, de Áron nyomott egy Sprintet biztos, ami biztos. 


Utána beálltunk Szilvihez aerobikozni kemény volt, nagyon, rájöttem, hogy nem is vagyok annyira edzett, mint gondolom. lehet nem csak futni, falatmászni, hanem aerobikozni is kéne. Jó fenekek,amiket lehet nézni. szálkás izmok a végeredmény.

Jövő hét folyt. Este természetesen piálás. volt...

SZÁMLÁLÓ: 9626 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése