2013. augusztus 5., hétfő

2013.07.31. Szántód -Boglár -Szántód

Mivel szerda futni kell, mivel Balatonon vagyok itt!
Mivel unokatesómék Bogláron nyaralnak, mi Szántódon pont jó át futni 21km.
Nővéremék mentek haza így Földvárról kocsival átvittem apám a bringám, hogy este azzal jövünk haza.

18.30. körül start nem volt már annyira meleg de azért. éreztem. 4.30 at próbáltam végig tartani.
Szárszónál frissítettem egyet (banán szőlőcukor). Volt egy két eltekerges, meg nem arra menés amerre ésszerű lenne, de irányba voltunk végig.

Aztán nagyon nem akart közeledni a strand a biciklimmel. És mivel csak 21km-re lőttem be magam, le is álltam a 21. km nél. még egy 10perc séta volt a strandig, cipő, póló le és csobbanás a vízbe. 

Aztán átöltözés, bringával fel unk.tesóhoz. kaja, pia, fél egy kor indulás haza 21km-ert. 
Egy 2/3 gyerek Ironman :)

És megint javítottam a múlt szerdához képest. 1 hónap múlva NIKE félmarton 1ó30p a cél. 



SZÁMLÁLÓ: 9977 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése