2013. augusztus 27., kedd

2013.08.26. Népliget

Igen vasárnap kitaláltuk, sőt azóta komplett edzéstervet kaptam Árontól a félmaratonig, amire még mindig nem vagyunk benevezve, de meg lesz.

Egész napos raktári pakolás, sétálgatás után egy laza 1, 5 órás angol után. A Hungária Krt nál összefutva már haza is együtt mentünk. Átöltözés, melegítés, kis pöcsölés, aztán rajt.

Az elején sajnos szokás szerint megint belekezdtünk, de bírtuk, -tam.

5 kör a ligetben, még sose futottunk ennyit. A pálya meg van fejben. Csak nem annyira,mint a sziget, hogy ok, ha már itt tartunk akkor már csak ennyi vagy stb. 

Az idő príma volt, Eső után pont jó volt. meleg volt.

Mivel múlt héten pihentem így elég hamar kezdtem érezni a lábaim, de annyira nem zavart. 

5kör csak ez lebegett előtte. az első kettőben még talán dumáltunk is, mind ezt 4.15. ezrek mellett. Hülyék vagyunk...

Aztán a 3. már lassulást éreztem, de tapadtam Áronra ahogy csak bírtam. Mindig mondtuk a Morrisons mellet, hogy már csak 3x, 2x, 1x,többet nem , jövünk el itt.

A 4. kör 4. 45.és 4.15. között ugrált. 


Az 5. már nagy lassulás, volt ahogy a fociban is szokták mondani igazából fejben fáradtam el. 
Plusz 1, 5km haza, ami már nekem tényleg, csak hab a tortán volt. Nem szabad gondolkodni, csak menni. Otthon hideg görög, és sárga dinnye várt minket. 

22 Km lett a vége. A lábam nagyon fájt utána, mert rég vágtam körmöt, úgyhogy, kicsit eldolgozta a dúsomat. 

Ettünk még egy jó féle húsgombóc levest (por). Aztán 11 kor Áron elindult haza. 
Én bevágódtam az ágyba és reggelig aludtam, mint a bunda...

Ja és a lényeg. Megint regkordót futottam 1ó. 32p. 52mp.

Szóval a félmaratonon erősen 1. 30. a cél. koncentrálok nagyon majd.

 
SZÁMLÁLÓ 10152 km

1 megjegyzés: