2013. augusztus 20., kedd

"Mér fut a bácsi?" S17E01

Mostanság volt napra pontosan 16 éve, még 1997-ben, hogy első 3 km-es futóedzésemre elszántam magam, úgyhogy a 17. évemet kezdem. Hihetetlen, hogy mennyire képtelen vagyok hőségben mozogni, de ma szerencsére megjött a british weather, úgyhogy nekilendültem. Annyira jól esett (tényleg!), hogy 13-at mentem. A János-hegyen, 5 km emelkedő végén úgy éreztem, hogy elszámítottam magam, és aggódni kezdtem, hogy mi van, ha nem bírom végig, de visszavettem egy kicsit, és lefelé már nem volt gond.

SZÁMLÁLÓ 10070 km

3 megjegyzés:

  1. Működik még az a gép...mégha öreg is :D
    Hajrá!!!
    Mi kicsit pihenőre tettük magunkat futásban, de cserébe a hétvégén egy 400+ km-es biciklizéssel kárpótoltam a testem.

    VálaszTörlés
  2. Gratula! Kíváncsi vagyok én 17 év múlva futok-e még:)

    VálaszTörlés