2013. augusztus 29., csütörtök

új szerda, új ember

Tegnap Bálint, David és Döme is lejött a szigetre, így már 4-en voltunk, bár a mostani helyzet Bálintnak nem volt annyira kényelmes, mert feltörte a cipő a lábát, de talán nem adja azért fel :)

Én 2 kört terveztem és 4:00-s tempót, mert ha ezt tudnám tartani 1,5 hét múlva a félmaratonon, az csodás lenne. Nyilván nem fog menni, valamivel lassabb leszek, de egy próbát megért.
A hétfői feles után azért még éreztem, hogy kicsit nehezebben megy a dolog, de az első kilométernél 3:37 volt az idő, majd innen egész a kör végéig tartottam a 4:00-kat....hogy honnan tudom? Nem egy gyakori eset, de órával futottam. Dávid stopperét vittem el, mégegyszer köszönöm :)

20:34-el értem a kör végére és láttam, hogy épp az elkésett Döme melegít a rekortán mellett. Integettem neki és már messziről mosolyogtam, mert tudtam, hogy így viccesebb 2. kör lesz, és tényleg. Döme kicsit húzott. Nem bírt magával így 4-en belüli ezrekkel mentünk nagyrészt és a második kör 20:20 lett, így összesítetteben 40:54. Nem világbajnok idő és nem is voltam túl jól utána, de ha egy kicsit lassulok az összességében 3:50-es ezrekből, akkor is egy jó félmaraton lehet a NIKE.... reméljük!

SZÁMLÁLÓ 10176 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése