2013. augusztus 7., szerda

T-Í-Z-E-Z-E-R

Nem volt kicsi a kísértés a 9984 láttán. Ez pontosan 3 szigetkörre van a bűvös 10e-től.
Mitmondjak. Kicsit sajnáltam, hogy az erdélyi kiruccanásom miatt Gergővel már nem találkozhattam most, de az élmények kicsit kárpótoltak és mindenféle irigység nélkül tudtam, hogy ha közösen futtok 10 km-et, akkor átléptek a 10000+-os zónába. Nem tudom miért, de ez nem történt meg, de tovább nem halogathatjuk. A BPR egy új dimenzióba lép.... a következő a 100ezres határ, vagy nem is tudom mi, de most egy fordulóponthoz értünk. Több év kemény munkája. Mosolygós kilométerek, fájdalmas, szenvedős lépések. Kudarcok, győzelmek. De a legfontosabb, hogy együtt elértük a 10000-es  álomhatárt.

Amúgy, nem teljesen így képzeltem ezt a futást. 40 fok, napsütés. Persze-persze, jó ez, de....nem épp futni. Az első kört 4:30 körül csináltuk hárman, de itt Döme és Dávid is kiszállt. Kicsit később együtt mentek még egyet, de őket már nem vártam meg. Mentem még kettőt, de csak próbáltam tartani a tempót. Gyorsulásról szó sem lehetett. Kitikkadva értem be. Megdolgoztam keményen ezekért a méterekért. Talán a sok kihagyás, meg a meleg az oka, de nagyon elfáradtam.

SZÁMLÁLÓ: 10000 km

Mondjuk a múlt héten sem lazsáltam. Elég sok csúcsot másztunk meg a Kelemen-havasokban, de az nem volt futás. Most viszont próbálom visszaszerezni a formám és remélem menni is fog. Utána persze a sörök sem maradhatnak el, ami mellé most kivételesen csoki is társult. Kellett. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése