2014. október 19., vasárnap

Lebuktam

Először is, szeretném kifejezni örömömet, hogy egy ilyen impozáns társaság tagja lehetek. Sokáig tartott, míg Pali rábeszélt, hogy írogassam be a kilométereimet. Nem akartam rongyos kis ötöseimmel előrukkolni. Most viszont, hogy a biztos tízesek megvannak, beadtam a derekam. A másik komoly érv a blogolás mellet a nagy elhatározás volt, miszerint tavasszal félmaratont szeretnék futni. Remélem, hogy a sok száz hátatok mögött tudott nagy teljesítmény után nem lesz halál unalmas végigkísérni egy béna-béka felkészülését első félmaratonjára. Majd igyekszem.

A kilométereket most (Pali javaslatára) az uccsó 3 futásommal növelem:

Okt 11 (szombat) Spar Minimaraton 7km
Okt 12 (vasárnap) Jóleső Budakeszi dombra föl-le 10km
És a mai 10-es, amikor először éreztem, hogy ez a 10 most már simán megvan, akkor is, ha ki vagyok készülve.

Hogy legyen valami élménybeszámoló jellege is ennek az írásnak, annyit elmesélek, hogy múlt hétvégén a 7-es közben Opeth ment a fülemben, és úgy éreztem, hogy "anyátok, tök jó futni, leszarok mindent, velem van az erő"... majd amikor a célba érés után azonnal rohantam át a városon rajtszámmal, csatakosan, hogy Palit minél előbb frissítsem, frissítés után pedig leültem egy percre, hogy megegyek valami szendvicset (nem tudok futás előtt enni, és ekkor már délután 2 óra volt) egy csávó kisgyerekkel a nyakában odalépett hozzám és ennyit mondott: "Ezért kellett annyit futnod? Hogy most itt zabálj bazmeg? Most lebuktál!" És továbbment.
Belőlem meg elszállt a nagy erő amit a zene és a futás adott, és úgy éreztem, hogy az én anyámat. Nem szóltam semmit, nem tudtam, csak elszomorodtam.
Másnap viszont felkeltem, és úgy gondoltam, futok még egyet az erdőben, ahol nem szól majd be senki. Tévedtem, a kutyás választásokról jövő csapat nem kedvelt, de legalább lett egy újabb szép 10-es. :)

Ma már olyan hangerőn volt a zene, hogy akár be is szólhattak, és mire hazajöttem, Pali meghívott ebbe a csodás csoportba, szóval ez a nap igazán szép, kezdem úgy érezni, hogy most már én is a futkosók közé tartozom. Köszönet nektek!

ZsoFIKA

SZÁMLÁLÓ 13827 km

1 megjegyzés: