2014. október 19., vasárnap

Légy üdvöz, ZsóFIKA!

Most már nem halogatom, tovább és én is leírom, amiket futogattam az elmúlt hetekben. Igaz, nem sikerült mindig időt szakítani rá, amikor szerettem volna, de majdnem minden héten elmentem futni is. A tízes távok mostanra távol kerültek tőlem, de tervek azért vannak, arra nézve, hogy ismét formába lendüljek. Meglátjuk mennyire fog sikerülni. A meló, az aikidó és a gyerekek különórái nem sok lyukat hagynak az órarendemben. Pedig a hosszú készülés utáni nem-maratonfutás igen komoly űrt hagyott bennem, amit valahogyan be kéne tömködni. Bár, amilyen formában most megint vagyok egy tisztességes félmaratonnal is boldogan kiegyeznék. Az idei őszieket ki is kellett hagynom. Az egyikre esélyem sem lett volna felkészülni, a másik meg pont azon a hétvégén volt, amikor egyedül voltam a gyerekekkel. Majd legközelebb.
Kétszer mentem melózni futva: 2*(3,4+6,6)
Egyszer, pedig egyben futhattam 9-et.
SZÁMLÁLÓ 13856 km
Tudom, egy mezítlábas futóbejegyzéssel még mindig adós vagyok. Majd arra is kerítek időt egyszer.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése