2014. október 19., vasárnap

Maraton után szabadon

(Hm... Erre a címre büszke vagyok.)
Könnyed hosszú futás az őszi erdőben, egyenletesen és jólesően. Bár végig 4-4-es levegővel ment, mégsem voltam lassabb, mint szoktam. Komolyan gondolkodtam rajta, hogy még megnyújtom egy kicsit, de jobb volt most az óvatosság. Furcsa érzés, hogy a maraton fizikailag jót tett: nem legyalult, hanem beépült, és ütőkártyaként felhasználható a szervezetemmel vívott küzdelemben.
Már félni kezdtem, hogy nyakunkon a tél: atlétában kellett indulnom! De szerencsére a felénél lekaphattam, mert igen jó idő volt. Onnantól még jobban szórakoztam a télikabátos-sálas "kirándulókon".
Hanem srácok! Ennyi kutya meg gyerek a világon nincs! Hétvégén valahonnan importálják őket! Rossz időt akarok!

SZÁMLÁLÓ 13800 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése