2017. október 23., hétfő

Ambivalens ambíciók

Örömmel nézem, hogy milyen fáradhatatlanok vagytok. Én a részemről igyekszem megtenni, amit tudok. Az első havi sokk után igyekszem ismét formába lendülni, már amennyire az időm engedi. Néhány futás után sikerült úgy éreznem, hogy lassan megtalálom a régi formám, mire elkaptam valami kórságot, amitől pont annyira voltam vacakul, hogy csak edzeni nem éreztem erőt. Eddig sosem volt probléma ha fúj, ha esik vagy ha hideg van. De fektetés után nekiindulni, valahogy nagyon nem megy. Igyekszem alternatív megoldást találni, de sajnos a lehetőségek végesek. Marad a hétvége, ebédszünet és ha szétvet az energia, akkor az este. A kedvenc örebroi versenyemet idén sajnos el kellett engednem. Sehogy sem ment volna. Talán jövőre optimálisabb körülmények között tudok felkészülni. 
Újra előkerült a játékszer is, amibe újra szerelmes lettem. Gyors nem vagyok, viszont másodjára már nem estem. Van hova fejlődni, na. Elégséges (2).

Jöjjelnek az elmaradt kilométerek:
okt. 5. Norrköping: A továbbképzés 1. napja utáni levezetés 10
okt. 13. Örebro: Ebédszünet 7
okt. 14. Karlstad: síroller 8
okt. 15. K-d: gyerekbalett 8
okt. 22. síroller 18

SZÁMLÁLÓ 19791km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése