2017. október 2., hétfő

Pöckölés

A lábamnak kétségtelenül jót tett a tegnapi extra pihenő, de amikor egy kicsit megpöckölgettem a mobil korlátot, amit a szervezetem emelt a stressz kivédésére, akkor azonnal jelzett, hogy most sem szeretne magasabb pulzust, és váltsak vissza roggyant fokozatba. Nem hagytam teljesen annyiban, még néhányszor odamentem és megtapogattam a korlátot, próbáltam finoman arrébb helyezni, hogy a biztonsági erők ne vegyék észre. Próbálkozgatok tovább. A maira gyenge közepest adok.
Az új futótárs remekül szolgál, észrevétlen volt az átmenet az új cipőre. Az esztergomi versenyen sikerült túl lazára kötni az egyiket, és a kalandos terepen (murva-föld-beton-fű) az egyik lábujjamat feltörte, de ez az én hülyeségem volt.
Valamint a még újabb kis cimborák is jól vizsgáztak, amiket már a jövő heti tátrai kalandra ruháztam be és ma reggel avattam: egy könnyű futónadrág (ilyenem még sosem volt, most is inkább a Gore-Tex-es brit tengerészgyalogos gatyám alá tervezem felvenni):


Képtalálat a következőre: „ax6527”

illetve egy pókhálóvékony merino gyapjú aláöltözet:

Képtalálat a következőre: „mens eday ls crw”

SZÁMLÁLÓ 19606km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése