2017. október 28., szombat

Komfortzónán belül

Egy helyett két napot pihentem rá a szerdaira, fáradtnak éreztem magam a héten, introvertált énem nem kihívásra, inkább kikapcsolódásra vágyott. Szerencsére a tegnap esti Anathema-n sikerült nem berúgni mint állat (lásd még: flájövéj), úgyhogy nem volt akadálya, hogy a kikapcsolódást a mai hosszú keretén belül ejtsem meg. Lassan mentem, és örömmel konstatáltam, hogy nagyon alacsony pulzussal tudok így haladni. Volt tehát lehetőség bámészkodni egy kicsit, és befelé is figyelni. Próbáltam megfejteni egy egy-két hete jelentkezett bosszantó sérülésemet: a combom tövénél belül jelentkező ízületi fájdalmat. Valószínűleg a sérv, rossz tartás és a stressz miatt valamit befeszítek derék alatt, amitől még féloldalasabban futok, mint régebben, és a súly rossz helyre terhelődik. Próbáltam ellazítani odalent, és szimmetrikusabban, könnyedebben lépni, azt hiszem érdemes lesz ezzel foglalkozni egy kicsit.
Vacilláltam kicsit, de végül is nem volt kellemetlen edzés, és hasznosnak is ítélem, úgyhogy egy gyenge négyest adok rá. Végül is csak megvolt 2.20 körül a 24 km.

SZÁMLÁLÓ 19847km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése