2017. november 6., hétfő

2in1

Szombaton mar tul lusta voltam irni, de voltam a reggeli mini-versenyen.  Mikor elindultam 6 fok, szel es eso fogadott, de mire oda ertem elvonult picit a zapor.  Eleg nagy volt a mezony 115 ember indult es a keskeny palya, plusz a 4 koros kialakitas miatt igen hamar lekorozes a dolog vege.  Tudtam, hogy meg haza is kell futni, igy nem hajtottam nagyon magam, okosan a masodik helyen futottam.  Az utolso 600m-en rakapcsoltam a tartalekot es be is ertem az elsot.  Jobban is birtam a vegjatekot, de az utolso 5m-en elolre engedtem, hamar szinte vegig o vezetett.  Ez volt az elso futasa itt.  Hazafele igy is alig vonszoltam magam. Oda-vissza nem tudom mi volt, de az 5km az 19:05 lett most.
SZÁMLÁLÓ 19922km




Ma hamar ertem haza munkabol, igy kihasznaltam a lehetoseget, hogy meg vilagosban tudtam futni.  13 fok volt, kellemes szello, szoval jol ment.  Ket kort mentem, ami eppen 20km.

SZÁMLÁLÓ 19942km

1 megjegyzés:

  1. Mindkettő nagyon szép teljesítmény! Látom még szint is volt az 5 km-es pályán... :D

    VálaszTörlés