2017. november 19., vasárnap

A "HH"

Avagy ujra itt a hetvegi huszas.  Igazabol szerdan lenyomtam egy gyorsnak szant 10-est is, de szarul is ment, meg nem volt gyors sem, igy el is felejtettem irni rola.  Ezzel egyutt sem erek DrF kozelebe az edzeseim szamaval, de igyekszem azert tartani a lepest.
A mai 20-as viszont jo volt.  Enyhe ido van es az eso sem esik folyamatosan.  Persze megint ram sotetedett, de most okos voltam es megvicceltem az idojarast.  A sotet reszen nyomtam gyorsan ket kort, igy meg lattam a lepcsoket, a maradek 12-t csak utana fejeztem be.  Mikor beertem 10 perces tuzijatek fogadott.  Tenyleg.  A szomszedunkban levo ravatalozobol jottek a raketak..... Tenyleg!
A lenyeg, hogy ugy erzem jo iranyba haladok.  Ha nagyon muszaj lett volna meg egy 10-est ki tudtam volna szenvedni magambol.

SZÁMLÁLÓ 20105km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése