2017. november 4., szombat

30 lett, maradhat?

Ma prioritást élvzett az edzésem, így még délelőtt, pihenten, gyönyörű, ámde kissé szeles időben vágtam neki. Gyorsan és könnyedén ment, nagyobb egyensúly vesztés nélkül. Mintha kezdenék ráérezni a helyes technikára. Közel 6 km volt, míg rátértem a 90 km-es aszfaltozott és egyéb járműforgalomtól lezárt bicikliútra. Tökéletes volt. Annyira, hogy jó pár km-rel odébb fordultam, mint kellett volna. Az utolsó 10-en sokat lassultam és a reggeli is nyomtalanul eltűnt a rendszerből. Kicsit szenvedős lett a vége, de nem bántam meg. Viszont rég éreztem magam ennyire elhasználtnak. A kérdés, hogy bírnék-e háromszor ennyit?
SZÁMLÁLÓ 19909km

3 megjegyzés:

  1. 90?? te jo eg, azt mennyi ido alatt lehet lenyomni kb?

    VálaszTörlés
  2. Szerintem bírnád, ha mondjuk meleg áfonyalevessel frissítenek közben... :)

    VálaszTörlés
  3. :-) Sokat kell még dolgozni ahhoz, hogy rajthoz merjek állni.

    VálaszTörlés