2017. november 11., szombat

Dupla lutz

Teljesen rácsavarodtam a hétvégi hosszú sírolleres edzésekre. Nagyon szép késő őszi időben indultam neki, de valahogy mentálisan nem lehettem a csúcson, mert egy-két nagyon ügyetlen mozdulattal egyszer az útról szálltam le, egyszer pedig kis híján a tóban kötöttem ki, bár sikerült talpon maradni. A hosszú lejtők végi kanyarokkal még van egy kis gondom. De azzal sajnos nem tudtam mit csinálni, ha botom vége beleszorul egy csatonrafedél lyukába. Gyönörű mozdulat lehetett, de szerencsére nem látta senki. A lényeg, hogy mivel nem tudtam kihúzni, a lendület meg vitt tovább, irtózatosan nagyot estem. Az ütés erejének a javát a kulacsom fogta föl, de ez volt egyben az utolsó tette is. Fájdalomdíjul bezsebelem a második 10.000-est.

SZÁMLÁLÓ 20009km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése