2019. április 15., hétfő

Taknyos hajtós

Sikerült begyűjtenem valami taknyosat a pesti hivatalban, a kis vírusok gondolom sikongatva és viháncolva rohantak keresztül a maratonon kiütött immunrendszeremen. Meg a vádlim is le van rohadva, úgyhogy némi kényszerpihenőre szorultam.
A hosszú, három napos kihagyás után lesántulva és taknyadzva is hajtós, teljes értékű edzés kerekedett. Valószínűtlenül szép, verőfényes időben nem volt kedvem körözni, inkább mentem egy hosszabbat, és megnéztem a tengert. Home office volt ma, nem akartam letüsszögni senkit odabent, így kényelmes, délutáni futás lett belőle. Széthajtottam magam, de azért mert jól esett.
Nem tudom megfogalmazni, mi változott, de alig ismertem rá az útvonalamra. Itt a tavasz. Még a szarvasok is tavaszias hévvel estek egymásnak a mezőn (a másik három meg figyelte). Én is megmutattam, mit tudok nehéz, technikás pályán, de nem veszekedtem senkivel.

12.5 km 1.04

SZÁMLÁLÓ 24899 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése