2019. szeptember 9., hétfő

Fear can stop you loving, love can stop your fear

Pótlok. A szeptember elsejei 7km óta futottam háromszor, csak nem volt időm könyvelni. Két ötös, amiből a második igen tempósra sikeredett, mindjárt elérem a síkterepes időmet a hegyen. Az ötödik kilométer 5:25 alatt sikerült. Aztán most hétvégén egy tempós 8-ast futottam. Most ezek a rövidebb, de energikus futások tesznek jót nekem. Pali azt mondta tegnap, hogy amióta ezt csinálom, látványosan több az energiám és indulatosabb is vagyok, a legjobb értelemben. Igaz, az elmúlt héten kb 10 féle kurva finom kajakülönlegességet főztem minden szar mellet. :) A szenvedély mondjuk az alapszemélyiségem része, de jól lenyomtam az elmúlt évtizedekben, szóval örülök, hogy a futással visszajönnek az erős érzelmek és az erő. Azt hiszem, nem véletlen, hogy a címben szereplő Morcheeba szám jár az eszemben mostanában. :)

SZÁMLÁLÓ 26419 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése