2011. július 18., hétfő

A 13 szerencsétlen?

Legalábbis ezen gondolkodtam, amikor az időjárás nagy esőt jósolt 8 óra környékén és épp 13-at akartam futni. Odafele már láttam is a felhőket és nem tudtam eldönteni, hogy legyen inkább rövidebb a futás, mert ez gonosz eső, vagy csak segíteni fog... utóbbi jött be...
Ezt a plusz 2 km-t meg nagyon kiakartam már próbálni, mert nagyon szép ártéri erdőn megy keresztűl.
http://www.gmap-pedometer.com/?r=4656552

A parton elég durva látvány fogadott. Kiégett tarló mindenfele. A Büdös-árok teljesen kiszáradva és fülledt, meleg idő. Aztán 5,5-6 km környékén jött a felhőszakadás. Ki is tartott egy 2-3 km-ig, így nem forrt fel az agyvizem.
Az utolsó 3 km már nehéz volt. Nem haltam meg, de azért nehéz volt tartani legalább a tempót. Azért jó volt. Jólesett. Kell még ilyen. Viszont a hosszabb futásoknál azért még féltem a térdem-bokám, úgyhogy mostanában próbálom kicsit nyújtani, meg beérkezés után kenegetni is...így történt meg, hogy DrF pár perccel elöttem ért be ;)

SZÁMLÁLÓ 6331 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése