2011. július 16., szombat

Rövid.

Megint futottunk. A múlt héti kánikula (bácsi?) nem hagyott túl sok választást nekem, csak az esték jöhettek szóba futásra, de addigra mindig túlzottan elfáradtam és örültem, ha aludhattam :)

Végül tegnap este a Nike Fuss Normafa rendezvényére jutottam el. Ilyen jelmezes pöcs futó voltam, de a 3,5 km-nek meghírdetett futás enélkül nevetségesen rövid lett volna.
A Kongresszusi Közp.-tól külön buszok jöttek fel a Normafára. Számszerint 8, (Mi fent csatlakoztunk, mivel jelmezesek voltunk) és fent vártuk a szerencsés 400 főt, aki jött. Persze első ránézésre láttuk, hogy nincsen több ember 200-nál. Kedvencem a busz, amin 4-en (!) ültek. A szervezők szerint 300-an voltunk, de mondjuk ki őszíntén a rendőrmotoros kíséret és a nagy készülődés ellenére megmutattuk magyarok milyenek vagyunk igazából. Ha kicsit hüvös az idő, vagy csak közbejön valami, ami izgibb mint egy futás szónélkül nem jönnek el. Helyette jött viszont a sötétedés és nekiindultunk a János-hegynek az erdőben. Egy félig részeg tánccsoport volt felbérelve, hogy ijesszen meg minket, ami elég kevés sikerrel ment csak szegényeknek. A futás amúgy nagyon laza volt, max 3 km. De jó volt az Erzsébet kilátóig felmenő utolsó 2-300 méter :P

Aztán buli, majd különbuszok indultak kb. félóránként vissza a Kongresszusi Központhoz. (Miért nem a Moszkvára pl????). A végén még a VIVA is csinált velem interjút (PONT VELEM?) :D

De mindegy azért jó volt. Ha másra nem is, de sörözni egyet :)

SZÁMLÁLÓ 6287 km

Ja és ígérnék képeket, de még az előzőről sem raktam fel. Azt pótolnám, nagyon fotogének vagyunk :)
,




És akkor a videón is persze feltününk :)



Új képek hamarosan...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése