2013. október 14., hétfő

2013.10.13. Spar Maraton 2.

Eljött a nagy nap. kb fél éves felkészülés után újra rajthoz állunk, és végre Áron is rá szánta magát kb 10év futás után, hogy lefussa, a maratont.

Szombaton szokásos tészta party volt. fiúk lányok. Sör, víz, saláta, tészta. Befutó utáni találkozó helyszín egyeztetés. aztán 5-6 felé haza.

Vasárnap reggel. 8kor találkoztam Áronnal a Keletinél, hogy eszünk egy hamburgert, kólával krumplival. De mivel a Burger King zárva volt, kénytelenek voltunk MC-be menni. Ahol sajnos nem volt rendes kaja. 
Így megehettem életem első rossz MC- burgerét. 

8.30 kor már bent ültünk az öltözőbe. Bennem végig volt, egy fura érzés, tudtam, hogy megtudom csinálni, de valahogy mégis úgy éreztem valami nem stimmel. izgultam. Caesar is befutott leadtuk a cuccot. Bálint kikérte a cipőjét. Mi Áronnal bemelegítettünk. és beálltunk 9.20. kor a rajtzónánkba. 3. Közepén álltunk kb.

Aztán 1,55 kor átmentünk a kapu alatt. elköszöntünk egymástól Áronnal, és mindenki megkezdte a maga is útját. 


Lusta voltam, és feledékeny, elfelejtettem, átállítani a Band-em. ezért amikor azt hittem 4.50- 5.00. között futok kiderült, hogy valójában. 5.20. -5.30.cal megyek. szerencsére a 2.km környékén kiderült, így pont jól jött ki. Ne futottam el az első 2. km-ert és folyamatosan tudtam gyorsulni. 

Jól érzetem magam.

10km környékén frissítettem először. 

Apa jött néha mellettem bringán, mondta az infókat. Áron merre jár, hogy a 3.30. lufi, mennyi még a Frissítő, hol jár az eleje. 

Végig jól érzetem magam egészen a 27. km-ig onnantól jött a válság. Margitsziget. Áldom a napot, amikor Áronnal elkezdtünk oda kijárni futni. mert ismertem mind a két emelkedőt, és utáltam is őket. 

Annyira kész voltam ott, hogy a frissítőnél sétáltam és két pofára ittam, ettem. aztán mindig tapadtam valakire, és mindig sikerült leelőzni. rakparton kb 150m-re meg tudtam közelíteni a 3.30. as iramfutókat. de sziget után, már nem láttam a lufit, és nem tudtam mennyire vannak, és amúgy is próbáltam 95% futtatni magamat.

A Nyugati felüljáró nem volt olyan rossz, mint tavaly. Viszont a West- end Frissítő hiányzott. 

Ligetben keringés, viszont nagyon nem. Az volt a jó, hogy láttam előttem a Meskál Ádámot, és tudtam, hogy előtte akarok beérni a célba. Folyamatosan közeledtem, és az elmérés miatt betoldott dordulónál, már ott voltam mögötte. 

Jött az utolsó 500m.-er Volt egy ké pólós srác akire tapadtam, aztán ott hagyat, amikor be gyújtottam a  rakétákat, majd a cél egyenesben vissza előzött. Neve: De Longueau, Cédric.

Láttam az órát 3.37. 57, 58. stb. Bemondták a nevemet amikor beértem lekezeltem a főszervezővel, meghajoltam az érem osztó lány előtt majdnem meg is öleltem, de aztán ne úgy jött ki koordinációs problémák miatt.



Aztán a chip levétele. ez valami új szokás a befutásnál leadni, mondjuk szervezés szempontjából megértem.


Aztán irány a megbeszélt hely Áron már ott várt. Bálint is. ittam 3 pohár vizet, egy citromos gösser, banánt, mident ettem a mi a zacskóban volt. nagyon éhes voltam. Apa is oda jött. le masszírozta a lábam, szerintem ez nagyban hozzá járul ahhoz, hogy úgy ahogy tudok járni. Fáztam melegem volt. de megcsináltam megint.

És még legalább 20x megakarom. Ezt határoztam el. A 27. en futottam először és a 47. en akarom abba hagyni. 47 évesen talán még menni, fog majd húz a fiam, lányom, na meg az, hogy végre meg előzzem ÁRONT ! :)


SZÁMLÁLÓ: 10778 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése