2013. október 17., csütörtök

Esőnap

Még szeptemberben elkaptam egy jó makacs torokgyulladást, ami hetekig lenullázott. Múlt héten terveztem, hogy újra kimegyek a szigetre, de akkor a borongós idő elvette a kedvemet, így egy héttel eltoltam a dolgot. Most szerintem kiegyeztem volna azzal az idővel, ugyanis szakadó eső és erős szél volt a tegnapi menü. De már jó előre felhergeltem magam a dologra, szóval nem volt megállás, cuccokat a táskába, kapucnit fel és indulás. Később értem le, mint Döme és Áron, ezért ők már az első körüket futották, mire én nekivágtam. Másodikat együtt mentük. Nehéz volt ilyen időben. Nem tett jót, nem is esett jól, de azért mégis jó volt több hetes punnyadás után újra nekilendülni egy körnek. Nem hiányzott egy második. Viszont az elképesztő volt, ahogy a fiúk maraton után pár nappal a második körüket futották. Hatalmas formában vannak, amit ebben az évben végigcsináltak, az minden elismerést kiérdemel. Így tovább!

SZÁMLÁLÓ: 10846 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése